Jesteś tutaj: Szkoła / Wrocław, jesień i my…

Wrocław, jesień i my…

W dniach 10.10.- 11.10.2019 r. odbyła się szkolna wycieczka klas 6. Wyjechaliśmy we wczesnych godzinach porannych i jechaliśmy około 5 godzin. Podróż umilały nam rozmowy, filmy oraz muzyka i gry na telefonach.

Zaraz po przyjeździe odwiedziliśmy słynne wrocławskie ZOO. Kasia z klasy 6b twierdzi, że najciekawsze były pajęczaki, za to Oli zapadł w pamięci obraz żyraf w porze karmienia. Edycie spodobały się ryby i stworzenia morskie znajdujące się w Afrykarium, a ja najlepiej wspominam spotykanie z motylami.

Kolejnym punktem wycieczki było interaktywne muzeum wody – Hydropolis, gdzie dowiedzieliśmy się różnych ciekawostek o wodzie. Chłopakom z klasy 6b najbardziej spodobał się film na samym początku, w którym przedstawione było pochodzenie wody. Efekty specjalne były niesamowite!

Potem udaliśmy się do miejsca noclegu i na obiadokolację.

Następnego dnia zobaczyliśmy Panoramę Racławicką, która sprawiła, że mieliśmy wrażenie, że znajdujemy się w samym środku potyczek. Jej ogrom i wykonanie bardzo nam zaimponował.

Później braliśmy udział w grach miejskich, które odbywały się na wrocławskim Starym Rynku. Najpierw w grupach czteroosobowych szukaliśmy krasnali i zbieraliśmy punkty. Następnie szukaliśmy różnych budynków, miejsc aby rozwiązać kartę pracy i odgadnąć hasło. Ostatnim punktem wycieczki było zwiedzanie miasta z przewodnikami – zobaczyliśmy katedry, halę targową oraz Most Zakochanych.

Powrót do domu okazał się długi jednak warto było odwiedzić tak piękne miasto.